21. helmikuuta 2018|16:02

Verkkomarkkinointiseminaarissa käsitellään apteekin verkkokaupan kannalta päivänpolttavia aiheita!

Päivän aikana opitaan, mitä verkkoapteekin parissa työskentelevän tulee tietää kuluttajaverkkokaupan säännöistä, GDPR:stä sekä somemarkkinoinnista.

Jaa

Verkkomarkkinointiseminaari on koko apteekin henkilökunnalle soveltuva koulutuspäivä. Ensisijaisesti seminaari on suunniteltu apteekin verkkokaupan parissa työskenteleville ja apteekin markkinoinnista vastaaville.

Ole perillä verkkokauppaa koskevista tärkeistä asioista

Osallistumalla Verkkomarkkinointiseminaariin varmistat, että ymmärrät ja olet ajantasalla apteekin verkkokauppaa koskevista ajankohtaisista asioista, kuten EU:n tietosuojamuutoksista sekä kuluttajaverkkokaupan säännöistä.

Kuluttajaverkkokaupan säännöistä meille tulee puhumaan kuluttajaoikeuden juristi Tuula Sariolta, Lexlegato Oy. Sariolla on takanaan pitkä kokemus Kuluttajaliiton johtavana lakimiehenä. Vuodesta 2017 hän on tarjonnut tätä asiantuntemustaan yrityksille kouluttajana ja neuvonantajana ”jotta kiistoja ei edes syntyisi” 

Onko somemarkkinointi hallussa?

Seminaarin koko iltapäivä on varattu Some-koulutukselle, jonka tavoitteena on antaa sinulle konkreettisia tuliaisia kotiin viemisiksi. Yhdessä kokeneen kouluttajamme Jonna Muurisen, Digimarkkinointiyritys Kuulu Oy, johdolla kaikki pääsevät suunnittelemaan somemarkkinoinnin vuosikellopohjan apteekilleen sekä luonnostelemaan Facebookin sisältökalenterin seuraavaksi vuodeksi. Lisäksi Muurinen tarjoaa nipun hyödyllisiä sisältöideointityökaluja markkinoinnin ja kampanjoiden totetuttamiseen.

Verkkomarkkinointiseminaari korvaa koulutuskalenterissa mainitun eAPTEEKKI-klinikan

Verkkomarkkinointiseminaari järjestetään 10.4. Helsingissä Taitotalossa ja se tulee korvaamaan FOK:n koulutuskalenterissa 2018 mainitun eAPTEEKKI-klinikan. Seminaarin suunnitteluryhmä näki, että Verkkomarkkinointiseminaarille oli nyt tilausta.

- Toukokuussa tuleva GDPR sekä kuluttajalainsäädännön huomioiminen apteekin verkkokaupassa koettiin keskeisiksi aiheiksi, joista kaivataan tietoa nyt. Lisäksi some ja apteekkien diginäkyvyyden kehittäminen kiinnostavat apteekkeja. Näistä lähtökohdista halusimme tarjota hyödyllisen ja ajankohtaisen seminaaripäivän apteekeille, joilla on verkkokauppa, summaa Minna Svensk, joka toimii seminaarin vastuusuunnittelijana FOK:issa.

eAPTEEKKI-klinikan järjestämisestä myöhempänä ajankohtana ei ole vielä päätetty, mutta tulemme tiedottamaan asiasta, kun se on ajankohtainen.

Tutustu Verkkomarkkonointiseminaarin ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan 27.3.mennessä!

Jaa