Tapahtuman tiedot
Ilmoittaudu
Tarkista tiedot ja vahvista
Ohjelma
Kohderyhmä: Apteekkien tekninen henkilöstö ja muut aiheista kiinnostuneet
Tavoite: Koulutuspäivä antaa monipuolista tietoa ja työkaluja työhösi
• ymmärrät kanta-asiakasjärjestelmän hyödyt ja, miten järjestelmää voidaan hyödyntää asiakaspalvelussa ja markkinoinnissa
• saat neuvoja tehokkaaseen hyvien käytäntöjen mukaiseen kanta-asiakasmarkkinointiin
• tiedät, miten PowerPoint -ohjelmaa voidaan hyödyntää markkinointimateriaalin tuottamisessa sekä päivität osaamisesi Excel-ohjelman perustoiminnosta
• tutustut asiakaspalveluvenäjän alkeisiin

Ilmoittaudu koulutukseen tästä
tai lähettämällä sähköpostia oppimiskeskus@fok.fi
(Armas-tunnukset eivät ole enää käytössä vuoden 2018 koulutuksiin ilmoittauduttaessa)

Ennakkotehtävä

Mihin toivoisit Excelistä apua työtehtävissäsi? Lähetä kysymyksiä Excel-kouluttajallemme kysy@excelkoulu.com
Lähetä kysymyksesi viimeistään 6.3.2018 mennessä.  Ennakkotehtävä on vapaaehtoinen.

Ohjelma

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.20 Tervetuloa!
Minna Svensk, koulutussuunnittelija, Farmasian oppimiskeskus

9.30 Kanta-asiakasjärjestelmä – hyödyt ja hyödyntäminen
Raisa Sipponen, projektipäällikkö, KarpaloGroup
• Mikä kanta-asiakkuudessa sitouttaa?
• Kanta-asiakasjärjestelmän markkinointi – hyvät käytänteet ja henkilökunnan rooli

10.10 Kanta-asiakasmarkkinointi apteekissa
Raisa Sipponen, projektipäällikkö, KarpaloGroup
• kanta-asiakkaille kohdennettu markkinointi – edut ja tarjoukset, sitouttaminen, keskittäminen
• henkilötietojen käsittelyn hyvät käytännöt markkinointityön tiimellyksessä
• kuluttajaasiamiehen linjaukset kantaasiakasmarkkinointiin liittyen

12.00 Lounas

12.50 PowerPointin hyödyntäminen hintahalstereiden toteuttamisessa
Raisa Sipponen, projektipäällikkö, KarpaloGroup
• miten toteutat halsteripohjan itse, pptpohjaan printti ja -sähköiseen markkinointiin (Pharmadatan ja Receptumin näytöt)   
• muokkaaminen käytännössä

13.30 Excel – perustoiminnot haltuun ja hyötykäyttöön
Tomas Kukkonen, toimitusjohtaja, Excelkoulu.com
• Kuinka Excel yleistasolla toimii
• Parhaat niksit tehokkaampaan Excel käyttöön
• Excel ja apteekin tarpeet - esimerkkejä, kysymyksiä ja vastauksia

14.40 Iltapäiväkahvit

15.00 Asiakaspalveluvenäjää – kohtelias palvelu kassalla
Heidi Mäkäläinen, yliopisto-opettaja, Kielikeskus, Helsingin yliopisto
• Hiukan venäläisestä asiakaspalvelukulttuurista
• Kohteliaisuusfraasit venäjäksi
• Palvelu kassalla – hyödyllistä fraseologiaa

16.00 Iltapäivän yhteenveto ja päivän päätös

Lisätietoja:

Lisätietoja koulutuksesta antaa Minna Svensk minna.svensk@fok.fi

Osallistumismaksu:

Nopean ilmoittautujan etu: 27.2.2018 mennessä ilmoittautuville 245 €
Ilmoittauduttaessa 27.2.2018 jälkeen: 294 €
Osallistumismaksu sisältää koulutusmateriaalin ja ohjelman mukaiset tarjoilut. Hintaan lisätään alv 24 %.

Osallistumisen voi perua kuluitta sähköpostitse osoitteessa oppimiskeskus@fok.fi 27.2.2018 mennessä. 27.2.2018 jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti. Mikäli osallistumista ei peruuteta ennen koulutuspäivää, veloitamme koko osallistumismaksun. Sairaustapauksessa ilmoittautumisen voi perua vielä koulutuspäivänä. Tällöin veloitamme 50 % osallistumismaksusta (lääkärintodistus esitettävä). 

Toiminnallemme on myönnetty ISO 9001 - sertifikaatti.

Muutokset mahdollisia. 

Copyright © Farmasian oppimiskeskus