Tapahtuman tiedot
Ilmoittaudu
Tarkista tiedot ja vahvista
Ohjelma
Paikka: Allergiatalo, Paciuksenkatu 19, 00270 Helsinki
Kohderyhmä: Seminaari on suunniteltu erityisesti apteekkin tekniselle henikölstölle, mutta sopii erinomaisesti koko apteekin henkilökunnalle.
Tavoite: Seminaari tarjoaa sinulle monipuolista tietoa ja työkaluja työhösi. Seminaarin jälkeen:

• tiedät mitä potilas- ja lääkitysturvallisuus tarkoittaa ja osaat tunnistaa riskilääkkeet oman työsi kannalta.
• sinulla on ajantasaista tietoa aurinkosuojatuotteista ja osaat hyödyntää sitä asiakkaan hyväksi.
• sinulla on työkaluja haastavien asiakaspalvelutilanteiden ratkaisemiseksi ja
• ymmärrät, mitä tarkoitetaan hyvällä asiakaskokemuksella ja miksi sen tarjoaminen on niin tärkeää
Opetusmenetelmät: Asiantuntijapuheenvuoroja, case-esimerkkejä ja keskustelua
Ohjelma

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.15 Tervetuloa koulutukseen!
Puheenjohtaja, Minna Svensk, koulutuspäällikkö, Farmasian oppimiskeskus

9.20 Potilas- ja lääkitysturvallisuus apteekissa – miten se liittyy työhöni?
Carita Linden-Lahti, proviisori, kliininen opettaja, Helsingin yliopisto/HUS-Apteekki

• turvallisuustyö, mistä on kyse?
• opi tunnistamaan riskilääkkeet oman työsi osalta

Tauko 10 min

Kaukomatkasesonki alkaa – mitä asiakkaani tarvitsee aurinkohyllystä?

10.15 Ymmärrä aurinkosuojatuotteiden toimintaperiaatteet
Jaana Mäkinen, SKY-Cidesco -kosmetologi, estenomi, Merinda Cosmetic Consulting

• koostumus: tuotepohjat ja UV-filtterit
• mitä suojakertoin ja muut pakkausmerkinnät kertovat tuotteesta?
• aurinkosuojatuotteet ja turvallisuus

11.15 Kun suomalainen talvi-iho kohtaa tropiikin auringon
Hannele Aallos, SKY-CIDESCO -kosmetologi, EAT, Kauneuskoulutus Baroque

• miten ihoa valmistellaan auringossa oleskelua varten
• case-esimerkit: mitä aurinkosuojatuotteita suosittelen?
• ihon hoito auringonoton jälkeen

12.15 Lounas

Asiakaskokemus muodostuu kohtaamisista

13.00 Hankalat asiakaspalvelutilanteet
Mirja Ulmanen, MMM, Koulutus-ja kehittämispalvelut Mirja Ulmanen Oy

• itsensä johtaminen vaativissa asiakaspalvelutilanteissa
• miten pidän tunteeni kurissa
• miten ratkaistaan pattitilanteet
• arkielämän diplomatiaa asiakaspalveluun
• palveluasenteesta apua

14.40 Iltapäiväkahvit

15.20 Asiakaskokemuksen parantaminen – miten siinä onnistutaan
Susanna Paloheimo, yrittäjä, asiakaskokemuksen parantaja, Muutostoimisto Flow

16.00 Iltapäivän yhteenveto ja päivän päätös

Lisätietoja:

Lisätietoja koulutuksen sisällöstä antaa Minna Svensk minna.svensk@fok.fi
Lisätietoja ilmoittautumiseen liittyen antaa Päivi Kunttu paivi.kunttu@fok.fi

Osallistumismaksu:

Nopean ilmoittautujan etu: 29.11.2018 mennessä ilmoittautuville 245 €
Ilmoittauduttaessa 29.11.2018 jälkeen: 294 €
Osallistumismaksu sisältää koulutusmateriaalin ja ohjelman mukaiset tarjoilut. Hintaan lisätään alv 24 %.

Ilmoittautumisen peruminen:

Osallistumisen voi perua kuluitta Fokus-järjestelmämme kautta 29.11.2018 mennessä. Tämän jälkeen peruutukset sähköpostilla oppimiskeskus@fok.fi. Viimeisen ilmoittautumispäivän (29.11.2018) jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta ennen koulutuspäivää, veloitamme koko osallistumismaksun. Sairaustapauksessa ilmoittautumisen voi perua vielä koulutuspäivänä. Tällöin veloitamme 50 % osallistumismaksusta (lääkärintodistus esitettävä).

Muutokset mahdollisia.

 

Toiminnallemme on myönnetty ISO 9001 - sertifikaatti.
Copyright © Farmasian oppimiskeskus