Tapahtuman tiedot
Ilmoittaudu
Tarkista tiedot ja vahvista
Ohjelma
Paikka: Orginal Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen Rautatiekatu 4, 00100 Helsinki
Kohderyhmä: Farmaseutit sekä asiakaspalvelussa työskentelevät proviisorit apteekissa ja muut aiheesta kiinnostuneet.
Tavoite: Tukea farmasian ammattilaista roolissaan itselääkinnän ja itsehoidon asiantuntijana ja asiakaspalvelijana sekä tarjota mahdollisuuden keskusteluille kollegoiden kesken.

• Seminaarin jälkeen ymmärrät itsehoidon neuvonnan vaikutuksen apteekkijärjestelmään tämänhetkisessä lääkepoliittisessa tilanteessa
• saat ideoita oman apteekkisi itsehoidon lääkitysturvallisuuden parantamiseksi ja palveluvalinnan asiakaskokemuksen kehittämiseksi
• saat uusia ajatuksia ja varmuutta hankalien asiakaspalvelutilanteiden käsittelyyn.
OHJELMA

8.15 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.05 Tervetuloa koulutukseen!
Anna Salonen, koulutuspäällikkö, farmaseutti, Farmasian oppimiskeskus

 

Itselääkinnän neuvonta – yhteinen asiamme

9.10 Puheenjohtajan avaus
Elina Aaltonen, viestintäproviisori, Suomen Apteekkariliitto

9.20 Farmaseutti on itsehoidon huippuasiantuntija – pidetään siitä kiinni!
Charlotta Sandler, farmaseuttinen johtaja, Suomen Apteekkariliitto
Jenni Laakso, työsuhdeasiantuntija, farmaseutti, Suomen Farmasialiitto

9.45 Fimean haamuasiakastutkimukset: mitä ja miksi?
Katri Hämeen-Anttila, dosentti, FaT, tutkimus- ja kehittämispäällikkö, Fimea

10.10 Haamu-paneeli - mitä tästä eteenpäin?
keskustelijat:
Kati Asal, farmaseutti, Koivukylän apteekki
Sari Eerikäinen, apteekkari, Tainionkosken apteekki, eettinen neuvottelukunta
Jenni Laakso, työsuhdeasiantuntija, farmaseutti, Suomen Farmasialiitto
Charlotta Sandler, farmaseuttinen johtaja, Suomen Apteekkariliitto

11.00-12.00 Lounas

12.00 Asiakaskokemuksen parantaminen – miten onnistua?
Susanna Paloheimo, yrittäjä, asiakaskokemuksen parantaja, Muutostoimisto Flow

 

Palveleva ja turvallinen palveluvalinta - esimerkkejä kentältä

12.40 Itsehoidon riskilääkkeet
Hanna Ylä-Rautio, proviisori, Kärkölän apteekki

• Uutta tietoa: riskilääkkeiden käyttöön liittyvät apteekissa havaitut ongelmat

13.05 Case: Seitsemän Veljeksen apteekki
esittäjä vahvistuu myöhemmin

13.30 Case: Koivukylän apteekki
Kati Asal, farmaseutti

13.55 Case: Onni apteekki
Reetta Ojanen, proviisori

14.20-14.40 Kahvi

 

Eväitä asiakkaan kohtaamiseen

14.40 Hankalat asiakaspalvelutilanteet
Mirja Ulmanen, MMM, Koulutus- ja kehittämispalvelut

• itsensä johtaminen vaativissa asiakaspalvelutilanteissa
• miten pidän tunteeni kurissa
• kuinka käsitellä torjunnan pelkoa
• kuinka onnistua kiireisen/torjuvan asiakkaan kohtaamisessa
• palveluasenteesta apua

16.00 Päivä päättyy

 

Lisätietoja:

Lisätietoja seminaarin sisällöstä antaa Anna Salonen anna.salonen@fok.fi ja Minna Svensk minna.svensk@fok.fi
Lisätietoa ilmoittautumiseen liittyen oppimiskeskus@fok.fi

Osallistumismaksu:

Nopean ilmoittautujan etu: 21.3.2019 mennessä ilmoittautuville 250 €
Ilmoittauduttaessa 21.3.2019 jälkeen: 300 €
Osallistumismaksu sisältää koulutusmateriaalin ja ohjelman mukaiset tarjoilut. Hintaan lisätään alv 24 %.

Ilmoittautumisen peruminen:

Osallistumisen voi perua kuluitta Fokus-järjestelmämme kautta 21.3.2019 mennessä. Tämän jälkeen peruutukset sähköpostilla oppimiskeskus@fok.fi. Viimeisen ilmoittautumispäivän (21.3.2019) jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta ennen koulutuspäivää, veloitamme koko osallistumismaksun. Sairaustapauksessa ilmoittautumisen voi perua vielä koulutuspäivänä. Tällöin veloitamme 50 % osallistumismaksusta (lääkärintodistus esitettävä).

Muutokset mahdollisia.

Toiminnallemme on myönnetty ISO 9001 - sertifikaatti.
Copyright © Farmasian oppimiskeskus