Tapahtuman tiedot
Ilmoittaudu
Tarkista tiedot ja vahvista
Ohjelma
Paikka: Taitotalo, Valimotie 8, 00380 Helsinki
Kohderyhmä: Kuluttajamarkkinoinnin parissa työskentelevät, lääkkeitä ja muita apteekkijakelussa olevia tuotteita markkinoivat henkilöt ja organisaatiot, apteekkkien markkinointivastaavat ja johto.
Opetusmenetelmät: Asiantuntijaluennot, keskustelut ja Pecha Kucha -esitykset

8.00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00 Tervetuloa seminaariin
Soile Tähtinen, koulutuspäällikkö, Farmasian oppimiskeskus

9.05 Aamupäivän puheenjohtajan avaus
Heidi Ikonen, Associate Director GX, ratiopharm Oy

9.10 Älykäs digimarkkinointi
Tom Nickels & Diana Barbis, Digital Media Planner, Avaus Marketing Innovations Oy

  • datan hyödyntäminen mainonnassa
  • digimarkkinoinnin keinot
  • asiakasarvon kasvattaminen digikanavissa

10.00 Tauko

10.20 Gen Z ja vaikuttajamarkkinointi
Inna-Pirjetta Lahti, Head of Inspiration, PING Helsinki Oy

  • nuori kuluttajana ja apteekin/ terveydenhuollon asiakkaana
  • mikä puhuttelee nuorta, ketä nuori kuuntelee ja missä
  • some-markkinointi ja vaikuttaminen

11.00 Vastalääkettä virheellisten terveysväitteiden levittämiseen
Tatu Han, puheenjohtaja, Vastalääke ry

  • lääketieteen opiskelijan havaintoja terveysväiteviidakosta
  • kriittisen ajattelun tärkeys tiedon ja mielipiteen erottamisessa
  • vastalääkkeen vaikuttavat aineet ja miksi se on käypää hoitoa?

11.30 Lounas

12.30 Iltapäivän puheenjohtajan avaus
Hanna Kanerva, palveluliiketoiminnan johtaja, Tamro Oyj

12.35 Pecha Kucha: käytännön esimerkkejä onnistuneesta markkinoinnista

  • Vastuullisuutta vällyjen väliin - viestinvälittäjänä vloggaajat, Aino Försti-Smith, viestintäpäällikkö, Bayer Oy
  • Digitalisaatio vauhdittaa tulevaisuuden kampanjoita, Hanna Kanerva, palveluliiketoiminnan johtaja, Tamro Oy
  • #antibioottiresistenssi, Rami Laine, tuotepäällikkö, Pfizer Oy
  • Buranagel, Terhi Rauhansalo, tuotepäällikkö, Orion Oyj
  • Millaisen apteekin sinä haluat -kampanja, Hanna Kuntsi, yhteiskuntajohtaja, Suomen Apteekkariliitto

13.45 Sisältömarkkinoinnin tämän päivän trendit - kuinka luova saa olla?
Kristiina Olmiala-Szep, johtaja, Design VALKEA

14.40 Iltapäiväkahvit

15.00 Jälkiviisaat: Luovuus, etiikka ja data lääkemarkkinoinnissa -keskustelu
Puheenjohtaja: Mirva Grann, toimitusjohtaja, GrannFlux Oy

  • rajoittavatko lääkemarkkinoinnin säädökset ja omaehtoiset ohjeet datan käyttöä ja luovuutta
  • itsehoitolääkkeiden hintakilpailu ja sen vaikutus markkinointiin
  • minkälaisia keinoja on vakuuttaa nuoret oikeasta tiedosta
  • mikä on mahdollista terveysmarkkinoinnissa säädösten puitteissa

Keskustelijat:

  • Kristiina Pellas, yliproviisori, Fimea
  • Heidi Ikonen, Associate Director GX, ratiopharm Oy
  • Kristiina Olmiala-Szep, johtaja, Design VALKEA
  • Laura Labart, erityisasiantuntija, Lääketeollisuus ry

16.00 - 16.15 Seminaarin yhteenveto ja päätös

Lisätietoja

Lisätietoja koulutuksesta antaa koulutuspäällikkö Soile Tähtinen, soile.tahtinen@fok.fi

Osallistumismaksu

Nopean ilmoittautujan etu 30.1.2019 mennessä: 365 € (+ alv. 24%)
30.1.2019 jälkeen ilmoittauduttaessa: 438 € (+ alv. 24%)
Osallistumismaksu sisältää materiaalin ja ohjelman mukaiset tarjoilut.

Peruutusehdot

Osallistumisen voi perua kuluitta Fokus-järjestelmämme kautta 30.1.2019 mennessä. 30.1.2019 jälkeen tehdyt peruutukset sähköpostilla oppimiskeskus@fok.fi. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta ennen koulutuspäivää, veloitamme koko osallistumismaksun. Sairaustapauksessa ilmoittautumisen voi perua vielä koulutuspäivänä. Tällöin veloitamme 50 % osallistumismaksusta (lääkärintodistus esitettävä).

Toiminnallemme on myönnetty ISO 9001 - sertifikaatti.

Muutokset mahdollisia. 

Copyright © Farmasian oppimiskeskus