Tapahtuman tiedot
Ilmoittaudu
Tarkista tiedot ja vahvista
Ohjelma
Paikka: Taitotalo, Valimotie 8, 00380 Helsinki
Kohderyhmä: Apteekkarit ja proviisorit. Seminaari sopii erinomaisesti myös apteekeille, jotka harkitsevat verkkoapteekin perustamista.
Tavoite: Päivän tavoitteena on lisätä osallistujien tietoa siitä, mitä asioita tulee ottaa huomioon ja pohtia, jotta verkkoapteekki toimii osana apteekin palvelua. Seminaarin jälkeen ymmärrät myös, miksi apteekin kannattaa palvella verkossa ja, mitä monikanavaisen asiakaskokemuksen tarjoaminen voi apteekin kannalta tarkoittaa.
Opetusmenetelmät: Asiantuntijapuheenvuoroja, case-esimerkkejä ja puheenhohtajan fasilitoimaa keskustelua
Netti-ilmoittautuminen on sulkeutunut, ilmoittautumiset osoitteeseen oppimiskeskus@fok.fi tai p.09-6129430
OHJELMA

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.20 Tervetuloa koulutukseen!
Minna Svensk, koulutussuunnittelija, Farmasian oppimiskeskus

9.30 Puheenjohtajan avaus
Iiro Salonen, asiantuntijaproviisori, Suomen Apteekkariliitto

9.45 Case Alko: Näin rakensimme monikanavaisen asiakaskokemuksen
Paula Kujansivu, dos. liiketoimintajohtaja, verkkokauppa, Alko Oy

10.15 Esimerkki verkkoapteekin perustamisstrategiasta
Marjo Rajamäki, apteekkari, Sodankylän apteekki

• toimiva verkkoapteekki vaatii nämä asiat

Verkkoapteekin logistiset mahdollisuudet

10.35 Case: Lähialueen pikatoimitukset

10.55 Case: Kuljetuksen aikaisten lämpötilojen varmistaminen

11.15 Case: Noutolokerot 
Kari Paukkeri, toimitusjohtaja, Remomedi  
                                   

11.35 Lounas

Etä-asiakkaan asiakaspalvelu

12.35 Etä-asiakkaan lääkeneuvonta ja palvelu
Paula Hägg, tietopalvelupäällikkö, Yliopiston apteekki

• Chat lääkeneuvonnan kanavana verkkoapteekissa
• Mitä verkkoapteekin chatissa kysytään?
• Esimerkkejä chatissa käydyistä keskusteluista

13.05 Etäpalvelu ja tietosuoja – ukk
Iiro Salonen

13.25 Tauko

13.35 Asiakaspalvelua puhelimessa ja chatissa – vuorovaikutuksen erityispiirteitä
Essi Juvakka, viestintävalmentaja, psykologi, Essive Oy

• taitavaa palvelua puhelimessa
• chat asiakaspalvelussa

14.35 Iltapäiväkahvit

Kilpailuetua asiakaskokemuksesta

15.00 Tunne asiakkaasi
Hannu Saarijärvi, markkinoinnin professori, Tampereen yliopisto

16.00 - 16.05   Puheenjohtajan yhteenveto ja päätös

 
Lisätietoja:

Lisätietoja koulutuksesta antaa Minna Svensk minna.svensk@fok.fi

Osallistumismaksu:

Nopean ilmoittautujan etu: 27.9.2018 mennessä ilmoittautuville 260 €
Ilmoittauduttaessa 27.9.2018 jälkeen: 312 €
Osallistumismaksu sisältää koulutusmateriaalin ja ohjelman mukaiset tarjoilut. Hintaan lisätään alv 24 %.

Ilmoittautumisen peruminen:

Osallistumisen voi perua kuluitta Fokus-järjestelmämme kautta 27.9.2018 mennessä. Viimeisen ilmoittautumispäivän (27.9.) jälkeen peruutukset sähköpostilla oppimiskeskus@fok.fi. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta ennen koulutuspäivää, veloitamme koko osallistumismaksun. Sairaustapauksessa ilmoittautumisen voi perua vielä koulutuspäivänä. Tällöin veloitamme 50 % osallistumismaksusta (lääkärintodistus esitettävä).

Seminaari on tuotettu yhteistyössä Apteekkariliiton kanssa.

Muutokset mahdollisia.

Toiminnallemme on myönnetty ISO 9001 - sertifikaatti.
Copyright © Farmasian oppimiskeskus