Tapahtuman tiedot
Ilmoittaudu
Tarkista tiedot ja vahvista
Ohjelma
Paikka: Taitotalo, Valimotie 8, 00380 Helsinki
Kohderyhmä: Apteekit joilla on verkkokauppa. Soveltuu koko apteekin henkilökunnalle, myös apteekkareille.
Tavoite: Seminaarin jälkeen:

• ymmärrät, mitä tarkoitetaan apteekin diginäkyvyydellä ja miten sitä voidaan kehittää
• tiedät, mitkä säännöt ohjaavat verkkoapteekkia kuluttajalainsäädännön näkökulmasta
• tiedät, mitä asioita verkkokaupassa tulee huomioida EU:n tietosuoja-asetukseen liittyen
• saat hyvät käytännöt ja työkalut onnistuneeseen Facebook-markkinointiin
Opetusmenetelmät: Ennakkotehtävät, asiantuntijaluentoja, työpajatyöskentelyä

Seminaariin sisältyy kaksi ennakkotehtävää
Löydät lisätietoa tehtävistä yläpuolella näkyvältä Ennakkotehtävä -välilehdeltä

Ohjelma

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.30 Tervetuloa!
Minna Svensk, koulutussuunnittelija, Farmasian oppimiskeskus

9.40 Puheenjohtajan avaus
Iiro Salonen, asiantuntijaproviisori, Suomen Apteekkariliitto

•    Millainen on apteekkien diginäkyvyys ja millainen se voisi olla?
•    Verkkoapteekki osana monikanavaista lähiapteekin palvelua?
•    Ajankohtaista asiaa apteekkien digistrategian jalkauttamisesta

10.30 Mitä asioita verkkoapteekissa tulee huomioida toukokuussa voimaan astuvan EU:n tietosuoja-asetuksen myötä?
Tomi Pakkanen, Legal Counsel, Solteq

•    Tietosuojaselosteen päivittäminen
•    Evästeiden käytöstä informoiminen
•    Sähköinen suoramarkkinointi, esim. sähköpostimarkkinointi

11.00 Lounas

12.00 Kuluttajaverkkokaupan säännöt apteekin näkökulmasta
Tuula Sario, kuluttajaoikeuden juristi, LexLegato Oy

•    kuluttajan peruutusoikeus - mitä tietoja pitää antaa?
•    mille tuotteilla ei lain mukaan tarvitse olla peruutusoikeutta
•    tiedonantovelvollisuus ja sen merkitys myyjän oikeusturvan kannalta

13.00 Jaloittelutauko

13.10 Some-markkinointisuunnitelma ja hyvät käytännöt Facebook-markkinointiin

Minna Asikainen ja Jonna Muurinen, markkinointiviestintätoimisto, Kuulu Oy

•    Some-markkinointisuunnitelma ja toimivia työkaluja toteutuksen tueksi
•    FB-kampanjan mallisuoritus, sisältömarkkinointi ja viestintänäkökulma
•    Mihin kampanjat johtavat – myyntiä verkkokaupasta
•    GDPR ja Facebook

14.50 Iltapäiväkahvit

15.10 Some-markkinointisuunnitelma ja hyvät käytännöt Facebook-markkinointiin
Minna Asikainen ja Jonna Muurinen

•    Inspiroivat sisällöt -työpaja
•    Kotiin viemiseksi:
- sisältökalenteri seuraavaksi vuodeksi
- vuosikellopohja
- sisältöideointityökaluja

16.15 Iltapäivän yhteenveto ja päivän päätös
 

Lisätietoja:

Lisätietoja koulutuksesta antaa Minna Svensk minna.svensk@fok.fi

Osallistumismaksu:

Nopean ilmoittautujan etu: 2.4.2018 mennessä ilmoittautuville 260 €
Ilmoittauduttaessa 2.4.2018 jälkeen: 312 €

Osallistumismaksu sisältää koulutusmateriaalin ja ohjelman mukaiset tarjoilut. Hintaan lisätään alv 24 %.
Osallistumisen voi perua kuluitta ilmoittautumisjärjestelmämme kautta 2.4.2018 mennessä. 2.4.2018 jälkeen peruutus sähköpostilla oppimiskeskus@fok.fi  Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen (2.4.2018) tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. I

Mikäli osallistumista ei peruuteta ennen koulutuspäivää, veloitamme koko osallistumismaksun. Sairaustapauksessa ilmoittautumisen voi perua vielä koulutuspäivänä. Tällöin veloitamme 50 % osallistumismaksusta (lääkärintodistus esitettävä).

Muutokset mahdollisia.
 

Toiminnallemme on myönnetty ISO 9001 - sertifikaatti.
Copyright © Farmasian oppimiskeskus