• tunnet haastateltavan oikeudet ja toimittajan vastuun
• osaat toimia fiksusti tilanteissa, joissa olet tekemisissä median kanssa
• tiedät, mitä kanavia voit hyödyntää median ja asiakkaittesi huomion saamiseksi
• ymmärrät, minkälainen viestintä toimii, kun haluat luoda positiivista mielikuvaa apteekistasi
KOULUTUKSESSA KÄSITELTÄVÄT AIHEET
Osio 1. Asiantuntijana mediassa – valmistaudu, varmista ja tarkista
- haastateltavan oikeudet ja toimittajan vastuu
- miten toimit, kun toimittaja ottaa yhteyttä?
- onnistu haastattelussa
- virhe tekstissä
Osio 2. Median ja yleisön huomion saaminen
- some-kanavat – apteekin oma media
- mediatiedote – miten ja milloin?
Osio 3. Kriisiviestinnän perusperiaatteet – tunnista ja rajaa
- viestintä kriisitilanteissa
Asiantuntija: Inkeri Meriluoto, VTM, LTTO, pääkouluttaja Tunne ja Taida Oy
Koulutuksen sisältö on tuotettu 9/2020.
Lisätietoja koulutuksen sisällöstä antaa minna.svensk@fok.fi
Muut kysymykset oppimiskeskus@fok.fi
Ilmoittautuminen
Verkkokoulutus alkaa heti ilmoittautumisen jälkeen ja on käytettävissäsi 6 viikkoa ilmoittautumishetkestä. Järjestelmä lähettää automaattisesti tilausvahvistuksen sähköpostiisi, jonka mukana tulevat kirjautumistunnukset verkko-oppimisympäristöön.
Ilmoittautuminen on sitova, koulutusta ei voi perua ilmoittautumisen jälkeen.
Osallistujamerkki
Suoritettuasi koulutuksen, saat automaattisesti sähköisen osallistujamerkin. Merkki päivittyy seuraavan yön aikana ilmaiseen Open Badge Passport -sovellukseen.
Saat seuraavana päivänä automaattisesti viestin sähköpostiisi, josta pääset Open Badge Passporttiin. Kun luot Open Badge Passport -sovellukseen käyttäjätunnukset, käytä sovelluksessa samaa sähköpostiosoitetta kuin FOKin koulutuksissa.
Open Badge Passport -sovelluksessa voit säilyttää ja jakaa omia sähköisiä merkkejäsi.
Open Badge Passportin kirjautumissivuun pääset tästä.
Muutokset mahdollisia.
Copyright © Farmasian oppimiskeskus