Tapahtuman tiedot
Ilmoittaudu
Tarkista tiedot ja vahvista
Ohjelma
Kohderyhmä: Apteekkien farmaseuttinen henkilöstö.
Osaamistavoitteet: Koulutuksen käytyäsi
• tiedostat omia vahvuuksiasi asiakkaiden kohtaamisessa
• osaat tunnistaa omia kehityskohteitasi hyödyntäen asiakaspalautetta
• innostut keskusteleman asiakaspalvelusta myös kollegoiden kanssa omassa apteekissasi
Opetusmenetelmät: Verkkokoulutus (1,5 h). Koulutus sisältää verkkoluentoja ja oppimistehtäviä.
KOULUTUKSESSA KÄSITELTÄVÄT AIHEET
  • kohtaamispisteet apteekin laadukkaassa asiakaspalvelussa
  • kohtaaminen ja huomioiminen
  • dialogi ja kartoittaminen
  • asiantunteva opastus ja ratkaisujen tarjoaminen
  • maksutapahtuma ja asiakaskokemuksen viimeistely

Asiantuntijat:
Petri Matero
, asiakaskokemuksen Rockstara, Materock Oy,
Sari Eerikäinen, apteekkari, Tainionkosken apteekki  

Lisätietoja oppimiskeskus@fok.fi

Ilmoittautuminen

Verkkokoulutus alkaa välittömästi ilmoittautumisen jälkeen ja on voimassa 6 viikkoa ilmoittautumispäivästä. Järjestelmä lähettää automaattisesti tilausvahvistuksen ilmoitettuun henkilökohtaiseen sähköpostiin, jonka mukana tulevat kirjautumistunnukset verkko-oppimisympäristöön.

Ilmoittautuminen on sitova, koulutusta ei voi perua ilmoittautumisen jälkeen.

Osallistujamerkki

Suoritettuasi koulutuksen, saat automaattisesti sähköisen osallistujamerkin. Merkki päivittyy seuraavan yön aikana ilmaiseen Open Badge Passport -sovellukseen. Saat seuraavana päivänä automaattisesti viestin sähköpostiisi, josta pääset Open Badge Passporttiin. Kun luot Open Badge Passport -sovellukseen käyttäjätunnukset, käytä sovelluksessa samaa sähköpostiosoitetta kuin FOKin koulutuksissa.

Open Badge Passport -sovelluksessa voit säilyttää ja jakaa omia sähköisiä merkkejäsi.

Muutokset mahdollisia.

Copyright © Farmasian oppimiskeskus