• tiedostat omia vahvuuksiasi asiakkaiden kohtaamisessa
• osaat tunnistaa omia kehityskohteitasi hyödyntäen asiakaspalautetta
• innostut keskusteleman asiakaspalvelusta myös kollegoiden kanssa omassa apteekissasi
KOULUTUKSESSA KÄSITELTÄVÄT AIHEET
- kohtaamispisteet apteekin laadukkaassa asiakaspalvelussa
- kohtaaminen ja huomioiminen
- dialogi ja kartoittaminen
- asiantunteva opastus ja ratkaisujen tarjoaminen
- maksutapahtuma ja asiakaskokemuksen viimeistely
Asiantuntijat:
Petri Matero, asiakaskokemuksen Rockstara, Materock Oy,
Sari Eerikäinen, apteekkari, Tainionkosken apteekki
Lisätietoja oppimiskeskus@fok.fi
Ilmoittautuminen
Verkkokoulutus alkaa välittömästi ilmoittautumisen jälkeen ja on voimassa 6 viikkoa ilmoittautumispäivästä. Järjestelmä lähettää automaattisesti tilausvahvistuksen ilmoitettuun henkilökohtaiseen sähköpostiin, jonka mukana tulevat kirjautumistunnukset verkko-oppimisympäristöön.
Ilmoittautuminen on sitova, koulutusta ei voi perua ilmoittautumisen jälkeen.
Osallistujamerkki
Suoritettuasi koulutuksen, saat automaattisesti sähköisen osallistujamerkin. Merkki päivittyy seuraavan yön aikana ilmaiseen Open Badge Passport -sovellukseen. Saat seuraavana päivänä automaattisesti viestin sähköpostiisi, josta pääset Open Badge Passporttiin. Kun luot Open Badge Passport -sovellukseen käyttäjätunnukset, käytä sovelluksessa samaa sähköpostiosoitetta kuin FOKin koulutuksissa.
Open Badge Passport -sovelluksessa voit säilyttää ja jakaa omia sähköisiä merkkejäsi.
Muutokset mahdollisia.
Copyright © Farmasian oppimiskeskus